Klachtenregeling

De eigenaar en de medewerksters doen er uiteraard alles aan om alle cliënten de beste zorg en begeleiding te bieden.

Toch kan het voorkomen dat U ergens niet tevreden over bent en een klacht wilt indienen.

Wij hopen dan dat U contact opneemt met ExcluZo zodat alles snel opgehelderd kan worden

Komt U er samen met ExcluZo niet uit en wilt U ondanks alle inspanningen toch een officiële klacht indienen kunt U daarvoor terecht bij Klachtenportaal Zorg.

 

Klachtenportaal Zorg

Westerstraat 117

1601 AD Enkhuizen

Mail: info@klachtenportaalzorg.nl

Heeft u vragen?

Mocht u naar aanleiding van de bovenstaande informatie direct een vraag hebben of een afspraak willen maken, neemt u dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

Voor telefonisch contact:

085 – 0655 337

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 bereikbaar.